birthdays and milestones


Just now, Stains of Paint has rounded 130 readers on Bloglovin'. And it's odd. Because I remember starting this blog, not knowing what I actually wanted to post on here, and for months and months I posted stuff without much feedback, and I was stupidly excited every time I saw my view-count reach ten for the day. The excitement hasn't really faded since.

The blog has just reached 2 years old - where did the time go? And it has 130 readers! To me that's amazing, especially considering I want to forget all of 2013; it was such a bad year and I spent it being depressed as fuck hell, which of course came across in my blogging. For some, 130 might seem like such a small number - and I guess it is - but to me it just shows that things are finally getting back on track again, and hopefully it'll stay this way.

Thank you to everyone who reads my blog! You're amazing. And happy birthday to my little creative bubble (and darling project) Stains of Paint. Here's to now and the future birthdays I'll be sure to have.

//

Stains of Paint har lige rundet 130 faste læsere på Bloglovin'. Og det føles lidt sært. Da jeg startede bloggen, anede jeg ikke, hvad jeg egentlig havde lyst til at poste herpå, og måned efter måned havde jeg ingen feedback og var hjernedødt spændt hver gang jeg så mit besøgstal nærme sig ti om dagen. Glæden ved at se besøgstallet er ikke blevet mindre siden (tallet er også en smule større, skulle jeg så påpege).

Bloggen har lige rundet 2 år - hvor blev tiden af? Og den har 130 læsere! For mig er det fantastisk, især når jeg tænker på hvor absolut nederen 2013 var. Jeg tilbragte hele mit år deprimeret, og det kunne tydeligt mærkes på bloggen. For nogle er 130 et meget lille tal - og realistisk set er det måske - men for mig viser det bare, at jeg efter et forfærdeligt år, endelig er på rette vej igen. Og det føles sgu helt fantastisk.

Tak til alle, der læser med! I er vidunderlige. Og tillykke til min lille kreative bobbel (og mit aller bedste projekt) Stains of Paint. Virtuelt skål til nuet og alle de fødselsdage, jeg kommer til at fejre i fremtiden.



follow STAINS OF PAINT on BLOGLOVIN'

6 comments:

  1. Tillykke smukke!! <3 <3

    SvarSlet
  2. Congrats on the followers! You deserve each one of them and I hope you will get loads more :)


    Melane | Oh Sweet Remedy

    SvarSlet
  3. Uh, tillykke med læsere og blogfødselsdag!

    - Anne

    SvarSlet

 

Popular Posts