bubble


I'm in a little bubble lately. Surrounded only by the everlasting mess that is my room, with sketchbooks, books of litterature, sewing gear and empty coffee cups. My newly painted white wall is probably the most organized section of my room, and I've transformed it into my inspiration board.

Robogirl is still a work in progress. I'm considering painting her instead with some bright colors. Spring vibes and all.

//

Jeg befinder mig i en lille bobbel for tiden. Kun omringet af det rod, mit værelse består af, med skitsebøger, litteratur, sygrej og tomme kaffekopper. Min nyligt malede hvide væg er nok det mest organiserede sted på værelset, og jeg har brugt den som inspirations-tavle.

Robogirl er stadig en work-in-progress. Jeg har overvejet at male hende i stedet, måske med nogle pangfarver. Forårs vibes og alt det der.


follow STAINS OF PAINT on BLOGLOVIN'

6 comments:

  1. Ser virkelig fedt ud!
    tak for inspo <3

    // www.fashionbysterup.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også glad for det. Så lidt <3

      Slet
  2. Svar
    1. It's pretty awesome! ^_^

      Slet
  3. Love the picture!
    I'm in a mess, too :(
    xx

    http://9lla.it/

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you! Spring cleaning is not going well, haha! x

      Slet

 

Popular Posts