..

..

...


19. mar. 2014

LOOK: prints and patterns


T-shirt: BLAKE Copenhagen || Shirt: thrifted 
|| Leggings: ASOS || Boots: ASOS

These days, I'm mostly chilling out at home. And when I'm doing that I prefer wearing a huge, chunky sweater or this thrifted, tartan shirt. It's a thick material and a cotton-wool blend and whomever owned it before me, clearly wore it often: it's the softest, most comfortable thing I own, and I love that tartan print has made a comeback as a trend.

Usually I'm trotting aroud in shorts (for sleeping, how elegant), but as I needed to go to the store, I put on a printed tee, my favorite leggings and my favorite boots as well. Both the leggings and the shoes are from ASOS and are ridiculously comfortable. For lazy days, comfort is key.
//

Disse dage hænger jeg mest ud herhjemme, og når det sker, foretrækker jeg at iføre mig kæmpe sweaters eller dette genbrugsfund: en skotskternet trøje. Den er af tykt materiale i en bomulds-uld blanding og hvem enden ejede den før jeg, tog sig godt af den. Det er den blødeste, mest komfortable ting jeg ejer, og jeg elsker at skotskternede ting har gjort et comeback i modebilledet.

Som regel valser jeg rundt herhjemme i shorts (dem jeg sover i, meget elegant), men da jeg skulle ud hoppede jeg også i en printet tee, mine yndlings leggings og mine favorit støvler. Både leggings og sko er fra ASOS, de er vanvittigt gode at have på. På sløve dage, er komfort en top prioritet.


follow STAINS OF PAINT on BLOGLOVIN'

12 kommentarer:

  1. Great look! I really did flannel shirts, they are my fave :)

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.ca/

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you! They're my favorite pattern as well :-)

      Slet
  2. Hi, love the shirt, nice blog! Followed back on Bloglovin. !! xx

    www.shineonsilver.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi, thank you times three, haha! x

      Slet
  3. Just found your cute blog! So glad I did!
    Can't wait to see more posts.
    Do you want to follow each other on instagram? I'm @chicstreetchoc! Thank uuu
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    CHIC STREET CHOC

    SvarSlet
    Svar
    1. What a lovely comment, thank you! I really appreciate it!
      I'll check out your IG x

      Slet
  4. Åååh så lækker! <3
    og jeg er vildt misundelig på det outfit

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, så sødddd <33
      Det er også bare lækkert, så det!

      Slet
  5. Nice look and pretty face! :D

    http://vivid-room.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Compliments aplenty! Have to make sure I won't get a big head, haha. Thank you x

      Slet
  6. You look super pretty! :) I really like your style <3

    SvarSlet